Galds — vieta, kur satikties

galds

Viens no aspektiem, kas jau kļuvis par mūsdienu tehnoloģiju pasaules izaicinājumu, ir tiešs kontakts ar cilvēkiem, sarunas, komunikācija, attiecību dibināšana un uzturēšana. Tagad viss ir tik virtuāls un attāls, ka cilvēki pat sākuši izvairīties no tiešas komunikācijas klātienē. Pat ģimenes locekļus starpā valda tāda atturība un formāla komunikācija.

Cik bieži ar saviem tuvākajiem cilvēkiem sanāk apsēsties pie virtuves galda, paņemt tēju un tā vienkārši un bez steigas aprunāties?

Lai nepaļautos šim paradumam attālnāties no līdzcilvēkiem, ir jāizmanto tās iespējas, kas ir pieejamas. Gan mājas, gan darba vidē to diezgan labi var izdarīt, ja veido pārdomātu interjeru. Tas var veicināt cilvēkus sanākt biežāk kopā. Galdi ir viena no mēbelēm, kas veicina satikšanos un sarunas. Tas attiecas gan uz māju, gan publisko, gan darba telpu. Kafejnīcās un restorānos taču sēžam pie galdiņiem un sarunājamies. Bet nez kāpēc mājās tagad bieži vien izmanto konceptu, ka virtuves galds nemaz nav, tā vietā ir kāda maza lete, pie kuras nav ērti satikties. Tur visiem nemaz vietas nepietiek.

Lai gan šķiet, ka galds ir tāds smagnējs un arhaisks veidojums, kas modernam interjeram traucē, patiesībā ir pavisam otrādi. Tagad mēbeļu dizaina joma ir tik progresīva, ka piedāvā oriģinālus un funkcionālus risinājumus. Tāpēc katrai videi un vajadzībām atrodams piemērots galds, kas palīdzēs tuvināt kolēģus, ģimenes locekļus.

Te var ieskatīties, lai gūtu nelielu priekšstatu: http://www.dizainakresli.lv/produkti/galdi

Birojos galdi ir ļoti būtisks elements, jo pie tiem vajadzētu rīkot kopīgas apspriedes, iknedēļas sapulces. Arī tikties ar klientiem. Tas ir labais tonis, ka ir iekārtota atsevišķa zāle vai telpas daļa, kur ir galds, krēsli, tāfele, iespēja pieslēgt datoru. Uz tādām lietām nevajadzētu taupīt, jo tas ērtāku padara pašiem darbu, kā arī rada iespaidu par uzņēmēju klienta acīs. Sapulču galdus var pasūtīt pavisam lielus, gan arī tādus, kas piemēroti nelielam cilvēku skaitam. Viss atkarīgs no tā, kāda ir biroja darba specifika, kāds ir darba ritms. Jo vairāk vietas ir pie galda, jo ērtāk cilvēki jūtas, var brīvi strādāt, salikt savus dokumentus, klēpjdatorus. Bieži vien tiek atnesta kafija, ūdens. Ja galds ir pārāk mazs, tad sanāk, ka viss ir saspiest, kafija var izlīt, nevar īsti rokas nolikt.

Tieša komunikācija ar līdzcilvēkiem vienmēr ir daudz vērtīgāka nekā sazināšanās pa e-pastu, sazvanīšanās. Otrs cilvēks var jūs daudz vairāk un precīzāk novērtēt, tādā veidā arī tiek novērsta pārpratumu iespējamība. Var izrunāt neskaidras un sarežģītas lietas, kas virtuāli ir daudz grūtāk izdarāms.

Paradums satikties ar cilvēkiem klātienē ir jāveido un jākop. Ja to nedara, tad sākam baidīties no komunikācijas, atklātām sarunām.