Ko vēl var paspēt izdarīt, lai pludmales sezonu sagaidītu labākā formā

vasaras sezons

Sporta treneri apgalvos, ka sākt strādāt pie savas pludmales formas jau ir par vēlu, jo ir jau maija sākums. Īsti censoņi sāk svīst sporta zāle jau martā. Jā, varbūt no divdesmit kilogramiem tiešām vairs nav laika atbrīvoties, tomēr ir daudzas lietas, ko var sākt darīt jau šodien, lai līdz pludmales sezonai uzlabotu savu izskatu un fizisko formu. Te daži ieteikumi.

  • Pārvietojies ar velosipēdu

Tas ir ieradums, kam ir īstais laiks, jo velo sezona ir ar pamatīgu sparu sākusies. Ja arī tev mājās vientuļi stāv velosipēds, tad velc to ārā, veic apkopi un sēdies virsū. Braukšana ar velosipēdu ir labs treniņš, kas nostiprinās sēžas un gurnu muskulatūru, vairos izturību. Kopumā vizuālais izskats tikai iegūs no šāda paraduma. Tā būs arī iespēja izdarīt kaut ko labu planētai, saudzējot tās resursus un vairāk tērējot savu ziemā uzkrāto enerģiju, kas pārvērtusies par kādu lieku kilogramu.

  • Samazini saldumu patēriņu

Pat nelielas izmaiņas uztura paradumos arī līdz vasarai jau dos manāmu rezultātu, vairāk veselības un zaļas pārtikas, mazāk izstrādājumu, kur ir milti un cukurs. Nelūdzam atteikties no visa un sēdēt tikai uz ūdens diētas, nē, ēdiet, bet apēdiet pusi kūkas gabaliņa vai vienu cepumu divu vietā. Ideāli, ja varat bez tiem iztikt pavisam.

  • Dzer vairāk ūdens

Ūdens ir ļoti svarīgs, tas palīdz no organisma izvadīties toksīniem un visam liekajam, ūdiens palīdz ādai izskatīties starojošai un mitrinātai. Tāpēc jau šodien sāciet paradumu katru dienu izdzert vismaz astoņas glāzes ūdens. Ja sportojat un svīstat, tad ūdens patēriņš var būt vēl lielāks.

  • Brīvdienās dodies pārgājienos

Ja nav iedvesmas nopietni sākt sportot, tad var vismaz brīvdienas ieplānot aktīvas un ārpus mājas. Dodieties pārgājienos, iztaigājiet tūrisma takas un nezināmus pastaigu maršrutus. Tādā veidā iztērēsiet vairāk kaloriju, gūsiet pzoitīvas emocijas, būs mazāk laika gulšņāt uz dīvāna un uzņemt pārtiku, kas jums nemaz nav nepieciešama.

  • Uzsāc sauso norīvēšanos

Jāpadomā ne tikai par lieko kilogamu samazināšanu, bet arī ādas stāvokļa uzlabošanu. Gribēsiet taču, lai āda ir gluda un maiga. Viens no veselīgiem veidiem, kā to panākt — izmantot sauso norīvēšanos. Katru dienu veltīt mirkli, lai veiktu šo procedūru, kas uzlabo ādas stāvokli, mazina celulītu, uzlabo asinsriti.

  • Padomā par atbrīvošanos no matiņiem

Ir vēl viena problēma, kas aktuāla pirms pludmales iekarošanas — liekais apmatojums. Ja vēsajos gadalaikos var viegli izlīdzēties ar biezāku apģērbu un garajām biksēm, tad tagad nav iespēju izvairīties — jāuzsāk cīņa ar matiņiem. Efektīva metode ir lāzerepilācija (eraesthetic.lv),ko noteikti līdz vasarai varat paspēt izmēģināt.